when i need U~

Diketika ini,kite rasa sejuk ,kite rase lemah dan.. kosong.
Tapi saya rasa nak nangis..mungkin sebab kite tengah masih belajar lagi..kalau lah saya ade kat rumah saya nak nangis sepuas-puasnya...sebab tu je yang saya mampu buat...............dan awak
pun tahu saya tak de sesape untuk mengadu..dan tak pernah...hanya nangis dan nangis
sorang2....tapi skarang saya rase saya perlu luahkan..saya tinggalkan kerja saya..sbb kite dah tak boleh fikir pape dah....

Tadi saya gaduh lagi..dan msg terakhir yang awak bagi.." xleh nak ckp ape2 lagi time nie,kalau aku mintak putus,nnti ko jadi orang gile, baik slow2" ..
awak, saya faham maksud awak, tapi kite pura-pura tak paham..sebab awak takut msg tu betul2 awak maksudkan...

Haritu, awak ade ckp, " aku ajak putus ko taknak, ko nak gak gaduh2, susahkan diri."
saya ingat ayat tu sampai skarang...walaupun ayat awak ni dah guris hati saya sedalam2 nya..tapi saya tetap sabar...
awak tau tak, saya terlalu yakin yang awak sebenarnye bukan mcm ni..kebaikan yang awak buat pada sy selame ni semua sebab awak sayangkan saya, tak mungkin awak sanggup buat itu sume kalau awak tak sayangkan saya..

awak sedarkan..kite dah bersama selama 7 tahun..susah senang hanya awak yang tolong saya..hingga la saat ni..saya dah mampu berdiri di kaki sendiri..Awak dah berjaye ubah diri dan pemikiran saya menjadi orang yang menghargai hidup, dan pegangan untuk membina kehidupan yang sempurna macam orang lain...terime kasih..kalau lah awak tahu,,tiada ape yang mampu saya balas budi baik awak, selain dari membalas cinte awak, dan menjaga awak sampai akhir hayat saya.....

AWAK...saya tahu awak masih tak sedar sejak bile kite mule kite jadi camni..sume ni jadi sejak awak jumpe kawan baru awak tu..die ajak awak berseronok, pegi sana sini....dan awak dah mule ikut..Awak jadi seronok..dan ketika tu lah saya sedar..awak dah mule hanyut....bersama kwn awak yang saya sangat2 saya tak suke..kawan awak yang dah berkahwin dan baru je dapat baby.. berskandel ngn pompuan yang cantik dan seksi..dan ajak awak bersame2 bersubahat..dan pergi tempat2 yang tak sepatutnya...itu ke yang awak panggil kawan? saya tak sangke awak tak boleh pikir semue tu..

saya dah banyk kali larang awak dari terus ikut..tapi awak sanggup tinggalkan saya semate2 nak kan keseronokan yang kawan awak dah bagi..saya betul2 terkilan...awak berubah sekelip m............................... ...............
wassalam.

terima kasih kerana anda sudi baca :)

No comments:

Post a Comment